Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Co blázníš, to neprodávej!!!

A já to prodám! Chci jít jinudy!" začala jsem opakovat čím dál tím víc častěji. "To nééé, vždyť je to tvoje miminko. To je blbost!" říkali mi ostatní.

Mám to tedy udělat tak, jak si myslím, že to cítím, ale jak to nedává smysl a je to blbost. A nebo si mám zaklepat sama palicí na čelo, přestat věřit svým bláznivým a neustále se měnícím pocitům a udělat to tak, jak to smysl dává a jak je to logické a lukrativní?

No, a teď babo raď!!!

V létě loňského roku 2017 jsem cítila, že se schyluje v mém životě k velkým, k velkým změnám. Delší dobu jsem se totiž plácala na místě jako kapr, jako obtloustlý sumec a nevěděla jsem, jakým směrem se vydat, kudy vůbec má cesta vede. Byl to velice, velice silný pocit, který mi naháněl hrůzu.

Jednalo se totiž jak o veliké změny v osobním životě, uf, uf, tak i o jednu zásadní, velikou změnu na poli pracovním. Začal totiž u mě více a více růst pocit uzavřené kapitoly mého dosavadního podnikání.

Prodávám svou značku!!!

Jenže, to není jen tak, když na tom podnikání děláte s fantastickým týmem 7 krásných let. Není to jen tak, když je to součástí vašeho image a osobní pýchy. Není to jen tak, když se díky tomu pravidelně mihnete v televizi a můžete tak nasbírat pěkných pár lajků a poplácání po ramenou...

No a co když opravdu dělám chybu? Co když je to jen dočasný pocit způsobený silnějším PMS? A co teď ale budu dělat? Kdo jsem a kam jdu? Začnu znova? Půjdu pracovat do knihovny? Odstěhuju se do hor?

"Život začíná tam, kde končí strach.", řekl Osho a Friedrich Nietzche k tomu dodal: "Strach lže a ty mu věříš."

Chlapi, máte pravdu! My vás nemít, tak vážně nevím...

Takže jsem v říjnu 2017 radostně bouchla do stolu a své rozhodnutí jsem vytroubila do celého světa. Doletělo až do Chrudimi, kde sídlí má nejbližší kamarádka a na nábřeží, kde bydlí má milovaná maminka.

Prodávám svou značku!!!, protože cítím, že tudy má cesta už nevede. Tedy myslím, že jsem o tom opravdu přesvědčená. Hlavně ráno, večer se to vždycky zhorší... Mám se zeptat karet? Mám to prodat nebo ne??? Hergot...

Proces jakékoliv změny se neodehrává ze dne na den. I toto byl proces, který se naplnil až na konci února 2018.

A já se ptám: A co teď? Knihovna nebo hory?

Sláva ženám, které v sobě kontinuálně probouzí odvahu jít si za svými sny.

 

Text pod čarou:

Díky Strolleringu jsem prožila dvě nezapomenutelné mateřské dovolené, které jsem strávila, řekla bych, více než v pohybu. Bylo to sedm magických let, které jsou pro mě protkány tisíci a tisíci překrásnými vzpomínkami. Sedm let, díky kterým jsem vyhrála pro mě to nejdůležitější - vztahy. Strollering mi do života přivedl přátelství, o kterých vím, že už je nikdy neztratím. Přátelství, za která cítím nepopsatelnou, hlubokou vděčnost. A díky Strolleringu jsem potkala lidi, se kterými pro mě byla a stále je čest spolupracovat. Díky Strolleringu jsem začala podnikat, aniž bych kdy o podnikání cokoliv věděla. A společně s mým týmem a všemi lektorkami, které se kdy pro Strollering rozhodly, se nám z jednoho ztřeštěného nápadu, cvičit s kočárkem, povedlo dát život něčemu opravdu výjimečnému.

 

 

 

Autor: Edita Berková | úterý 13.3.2018 14:07 | karma článku: 9,60 | přečteno: 446x
  • Další články autora

Edita Berková

Nejlepší projekt jsi Ty!

Asi to pro tebe není žádná novina, ale není nad to sipřesně tohle opakovat celý den, každý den!!! A hlavně se s tím úplně a nejvíc ztotožnit! Ten projekt, který možná ještě stále hledáš, jsi opravdu Ty

10.4.2023 v 7:13 | Karma: 4,57 | Přečteno: 197x | Diskuse| Ona

Edita Berková

Nebuď sama sobě překážkou

Proč se vyhýbáme dělat věci, o kterých víme, že jsou pro nás dobré? Protože ještě věříme tomu, že k vysněnému životu na pláži, k vysněnému tělu a hlavě, která dokáže myslet v několika světových jazycích, existuje nějaká zkratka.

3.4.2023 v 7:13 | Karma: 6,56 | Přečteno: 141x | Diskuse| Ona

Edita Berková

Opravdu je Tvůj sen nemožný?

Všechny veliké sny se z počátku jeví jako zcela nemožné, nereálné a většinou naprosto šílené. Samozřejmě to tak není, takže se můžeme shodnout na tom, že jde o rafinovaně-fajnovou hru jménem Pochybnosti a nedůvěra v sebe.

21.3.2023 v 7:13 | Karma: 7,41 | Přečteno: 197x | Diskuse| Ona

Edita Berková

Rozdíl mezi: "Jednou určitě" a "Jdu na to" je ZÁSADNÍ!

Byli bychom jistě překvapeni, kolik žen se denně udržuje na mrtvém bodě takzvaného zamrznutí vlastními řečmi o tom, jak jednou budou cestovat, jak určitě jednou budou mít vyňuňaný web či vlastní online program...

15.3.2023 v 11:28 | Karma: 8,17 | Přečteno: 149x | Diskuse| Ona

Edita Berková

Chce být odhalen!!!

Dnes bych si ráda malililinkalito pokecala o základním stavebním matroši pro život, protože pokud soudíme rybu podle její schopnosti šplhat na stromy, tak se k nám přikradla menší chybka...

10.2.2022 v 13:13 | Karma: 3,11 | Přečteno: 94x | Diskuse| Miniblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Policie pátrá po dezinformátorovi Zítkovi. Nedorazil k soudu

23. dubna 2024  15:54,  aktualizováno  16:34

Policie pátrá po dezinformátorovi Pavlu Zítkovi. V úterý odpoledne o tom informovala na svém webu....

Žalobce žádá pro Limberského a společníky peněžitý trest za vydírání

23. dubna 2024  16:32

Peněžitý trest navrhuje státní zástupce pro čtyři aktéry schůzky v karlovarské kavárně, kterou...

Byla tam snaha mě zpochybnit, řekla Hynková Vrbová u soudu s Cimickým

23. dubna 2024  11:02,  aktualizováno  16:18

Je důležité, aby se na oběti sexuálního násilí nahlíželo jako na ty, kterým se má věřit, ne je...

Na sídlišti v Písku někdo zastřelil ročního psa, majitel se teď bojí o děti

23. dubna 2024  16:15

Neznámý člověk za bílého dne střelil vzduchovkou mladou fenku na zahradě na píseckém sídlišti...

  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 379x
Opravdové ROZHODNUTÍ?

Za mě jeden z nejúžasnějších zdrojů lidské SÍLY a ENERGIE. Jako motivační kouč v ženách probouzím ODVAHU měnit sny na skálopevná rozhodnutí a následnou AKCI.

 

KNIHA: Dokázala to, protože se konečně rozhodla

SLEDUJ MĚ: 

web / Instagram / Youtube / FB skupina